2012. január 19., csütörtök

Jelentkezem! :-)

Sziasztok kedves hímzőtársaim. Ma megkaptam Timitől a muffin-ok mintáját, a párommal ki is nyomtattam szép színesben Neki is nagyon tetszik! Nem tudom megállni, hogy legalább az átváltást meg ne csináljam most azonnal, és felmérjem milyen fonalam nincs hozzá. Lassan bármilyen mintát azonnal kezdeni tudok, mert már nem sok hiányzik, hogy Venus-ból a teljes színpalettám meglegyen. :-) Még befejezek két munkát, aztán neki is ugrok. Addig meg eldöntöm mi is legyen belőle. Gondolkoztam a párnában, képben, de lehet belőle tálcába minta egy üveglap alá. Még eldöntöm. Nektek mi lesz belőle?

Cinella

3 megjegyzés:

  1. Én is ezen gondolkodom még, de nálam nagy esélyes inkább felfeszített faliképnek a konyhába. Ajándék lesz belőle. És én egyáltalán nem fogom a színtáblázatot használni, úgy döntöttem. Nincs pénzem pillanatnyilag ekkora befektetésre, viszont van rengeteg hasonló színem, így azokból fogom kiokoskodni. A másik SAL-hoz nézem inkább ki a színeket, mert az több és abból majd marad megint, amikkel később gazdálkodhatok:) Ilyen üveglapos tálcát úgy kell csináltatni, vagy lehet készen kapni?

    VálaszTörlés
  2. Az én nagylányom egy párnát készít belőle a barátnőjének.
    Ezen csak egy részlet lesz, mivel sürgős, már majdnem kész is van vele. Mi sem nagyon számolgattunk, az itthon lévő fonalakból állítottuk össze. Csak akkor fogok hozzávalót vásárolni, ha megmarad a lelkesedése. Bízom benne mert egyenlőre nagyon lelkes! :) Egyébként hímzés terén nagyon kezdők vagyunk, minden tanácsot információt szívesen fogadunk! :)))

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom krealadyhez! :)) Nálam a "Mi legyen belőle?" kérdésre a képecske nyert. Legalábbis az elsőnél. Bár a tálca sem elvetendő. Tálcám van, üveglapot meg párom szerez. A színek nálam olyanok lesznek, amilyen fonal van itthon.

    VálaszTörlés