2012. január 18., szerda

Ezt varrjuk közösen


14 megjegyzés:

  1. Köszi, Csitri! Remélem, lesznek jelentkezők!

    VálaszTörlés
  2. Jé, most látom oldalt, hogy már vannak! De jóóóóó!

    VálaszTörlés
  3. És ha minden igaz, már tudsz bejegyzést is írni.

    VálaszTörlés
  4. akkor a mintát elkérem... és majd lesz valami... címem megvan :) köszi

    VálaszTörlés
  5. Szeretnék én is csatlakozni :-) lehet?
    Minta nekem sincs :-(
    Mikor kezdjük?? Nagyon aranyos kis muffinok :-)))

    VálaszTörlés
  6. Szeretnek en is reszt venni...
    Tetszik nagyon a minta.:)
    betikrauski@gmail.com
    Elore is koszonom.:)
    Bernadett

    VálaszTörlés
  7. Én is nagyon szeretnék részt venni!
    Muffin mániás vagyok és ezek elvarázsoltak!
    Remélem még lehet csatlakozni.
    Mintám sajnos nincs.
    valikaaa@gmail.com a címem.

    VálaszTörlés
  8. Ez annyira szép!!!! El lehet kérni a mintáját, és lehet még csatlakozni olyan kis mellékvágányon?

    VálaszTörlés
  9. Szeretnék csatlakozni:)
    Mityu72@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia! Szeretnék még én is csatlakozni.
    E-mail címem:anett.szilagyi88@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Látom felvettél a csapatba :) Köszönöm szépen. Arra szeretnélek megkérni,hogy a mintát légy szíves küldd már el. Köszönöm :) Üdv:Anett

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!
    Szeretnék én is csatlakozni a muffin kedvelők csapatához. :)
    vilibe@gmail.com
    Mintát is kérek szépen. Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!

    Szeretnék én is csatlakozni a csapathoz :)
    Köszönöm a befogadtok magatok közé.
    n.marianna65@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!
    Már régóta keresek ilyen mintát.
    Valaki el tudná nekem küldeni.
    Nagyon szépen megköszönném.
    erika.fasi@gmail.com

    VálaszTörlés