2012. február 9., csütörtök

Sziasztok!

Először is bemutatkoznék, úgy vélem itt kevesen ismernek. Heni vagyok, egy pici lány anyukája, egyedül nevelgetem. Szabadidőmben, ha tehetem xszemezek. Két blogot vezetgetek. Az első a misstri.multiply.com, amit viszonylag rendszeresen a bloggeres oldalamat viszont eléggé elhanyagoltam, mivel nem tudom kezelni. Nagyon tetszik a közös munkátok, ezért ''neveztem'' be én is. Nem tudom egyenlőre, hogy fenn van-e a minta, ha nincs legyetek szívesek elküldeni e-mailban. Köszönöm és iparkodom mihamarabb mutatni valamit:)

3 megjegyzés:

  1. Szia Heni!
    Először is köszöntelek a csapatban. Ha jól emlékszem, elküldtem neked is a mintát, sajnálom, hogy nem kaptad meg, de akkor küldöm újra.
    Mindenkinek elküldtem, de nyugodtan szóljatok, ha valaki nem kapta meg a mintát.
    Jó varrogatást!

    VálaszTörlés
  2. Szia! be is jelöltelek gyorsan a multyn :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, megkaptam a mintát. Azt hiszem falikép lesz belőle, a pöttyös szegélyt megtartom paszpartunak.

    Szia! Mindjárt visszajelöllek.

    VálaszTörlés